Eindelijk naar huis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu Eindelijk naar huis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

Eindelijk naar huis

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

11 Maart 2018 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het weer tijd om naar huis te gaan.

We zijn vroeg opgestaan om te zorgen dat alles op tijd ingepakt is en iedereen zijn ontbijt heeft en klaar staat.

Om 8 uur in de ochtend staat het busje klaar om ons naar het vliegveld te brengen.

We zijn daar om ongeveer negen uur. Op het vliegveld is het relatief rustig,we nemen afscheid van Eric en we gaan naar de eerste controle,daarna de bagage afleveren. Ging deze keer vrij snel. Dan door de paspoortcontrole en dan is het wachten tot we het vliegtuig in kunnen,

Klara heeft nog een paar dingetjes gekocht in de winkeltjes en voor de rest was het wachten en een beetje mensen kijken.

Om 11.15 uur was het tijd om te boarden. Omdat Tygo niet zo groot was,mochten wij samen met de andere families die kleine kinderen hadden ,als eerste het vliegtuig in. Na een vertraging van een kwartier zijn we dan vertrokken uit Beijing. De vlucht voorspoedig. Tygo vond het allemaal reuze interessant en vond de purser en stewardessen ook aardig. Voor slapen had hij geen tijd. Hij heeft later ook van het cabinepersoneel een kaart en een sleutelhanger gekregen. Na een vlucht van negen uur zijn we dan eindelijk weer op nederlandse bodem en is het afwachten of er iemand staat. En jahoor ,sommige waren toch wel nieuwsgierig hoe Tygo in het echt eruit ziet. We waren net door de douane en zagen we sommige al staan. We vertelden Tygo dat zij er voor ons waren en Tygo begon gelijk te zwaaien. Nadat we alle koffers hadden en weer in de aankomsthal stonden hebben we wat bijgekletst en wat gedronken en hebben de neefjes en nichtjes met elkaar gespeeld. Tygo en Twan hadden allemaal cadeaus gekregen, Ze waren daar zeer blij mee. Na een uurtje zijn we richting de auto gegaan .Oom Rene en tante Else hebben de koffers meegenomen en oom Dennis en tante Mireille en de kinderen hebben ons naar de bus gebracht die ons naar de auto zou brengen. We waren daar snel en waren snel op weg naar huis. Tygo en Twan vielen gelijk in slaap. Het was voor hun ook al omgerekend 11 uur in de avond. Na een rit van dik 2 uur waren we weer thuis. Oom Rene en tante Else hadden alles binnen en buiten mooi versierd. De volgende dag nog een lekkere taart gegeten en beetje gerelaxed. Vanaf nu schrijven we geen verslagen meer. We bedanken iedereen die de verhaaltjes hebben gelezen en vonden het leuk,dat jullie af en toe gereageerd hebben. We vonden het leuk dat een aantal de moeite hebben genomen om ons te verwelkomen op Schiphol en dat het huis mooi versierd was.

Groetjes van een gelukkig gezin.

• 13 Maart 2018 - 22:16

Alies:

Hallo lieve allemaal

Eindelijk weer even in de gelegenheid om het laatste en natuurlijk belangrijkste laatste deel van jullie enerverende reis te bekijken .
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en er weer mensen waren om jullie welkom te heten en natuurlijk dat jullie thuishonk mooi versierd was !!
    Ik ga zo mijn laatste n8dienst draaien en hoop snel op te knappen van het buikgriepvirus !!
    Als jullie allemaal weer wat in rust zijn en het dagelijkse leven zijn gang wat gaat , hebben we nog even contact over een bezoekje .