In het kort - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu In het kort - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

In het kort

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

04 Februari 2018 | Nederland, Roodeschool

Hallo allemaal, Wij willen jullie op deze manier op de hoogte houden van de ontwikkelingen,die we op onze reis meemaken. Wij gaan voor de tweede keer naar China om ons tweede zoon op te halen. In het kort zullen we hier neerzetten, wat er eerst nog allemaal vooraf ging. In 2016 zijn we gestart met de procedure. Eerst een BKA nummer aanvragen, daarna naar de raad van de kinderbescherming en als die alles goedgekeurd hebben,kunnen we naar de vergunninghouder. Bij de vergunninghouder hebben wij in april 2017. Daar hebben we aangegeven wat we wel en niet willen en hoe we het voor ons zagen nog een kind erbij. Hierna hebben we weer een heleboel documenten moeten verzamelen en deze worden dan vertaald en opgestuurd naar China. Als dat klaar is krijg je een Login nummer en kun de vergunninghouder ons met een kind matchen. Voor degene die ons eerste adoptieavontuur met Twan nog willen lezen, is dit het adres van de website zoonuitxianning.waarbenjij.nu