Onze laatste dag in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu Onze laatste dag in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag in Beijing

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

09 Maart 2018 | China, Beijing

Vanmorgen eerst uitgeslapen, althans voor 2 van ons. Tygo zijn wekkertje ging om 5.45 uur al af, en hij vond dat het tijd was om op te staan. Hem nog even kunnen overhalen om een uurtje naast mij te liggen, maar daarna was het klaar . De gordijnen gingen open het was licht dus tijd om op te staan. Toen maar gezellig aan tafel spelletjes gedaan en even een tekenfilmpje gekeken op de tv.

Vandaag de koffers klaar gemaakt en gewogen. Hopelijk komt het morgen ook goed met wegen, want hier op de hotelkamer ligt het er maar aan waar je staat. In de slaapkamer of badkamer geeft al een verschil van 3 kilo.

Vanavond heerlijk gegeten bij het Angus Restaurant in het Crown Plaza Hotel, een mooie afsluiting van deze enerverende reis. de jongens vanavond na het badderen vroeg het bed in, Papa mocht niet meer naast hem liggen. Papa deed knor,knor en dat was niet goed. Hij moest maar op de andere kamer liggen. Morgenvroeg vertrekken we om 8 uur vanaf het hotel richting de luchthaven.

Wij gaan morgen( zaterdag 10 maart) om 11.55 uur vertrekken vanaf Beijing met KL898. Dezelfde dag om 15.30 uur landen we dan op Schiphol. Voor de mensen die morgen op Schiphol staan, Tot morgen en voor de andere tot binnenkort.

Groetjes van ons vieren.

• 09 Maart 2018 - 17:43

Rene En Else:

Dag lieve schatten,

Ooh wat heerlijk. ....een klein reneetje in huis......het is licht dus ik ben wakker! Whaahahahhh......dat word dus goeie verduistering gordijnen want de lente komt eraan.....

Zo......mooi alle koffers ingepakt, jongens klaar, papa en mama ook mee.....en dan heerlijk terug naar Nederland....waar vandaag de zon heerlijk scheen.

Bij ons is de checklist afgewerkt, klusjes gedaan.....nu wachten tot morgen. Gaan we eerst even bij pa op de koffie en dan komen we jullie halen......

Zo benieuwd hoe de reis is gegaan en hoe de jongens het gevonden hebben......kom maar snel weer thuis met alle verhalen....Zien jullie morgen, tot snel

Lieve groetjes van ons

• 09 Maart 2018 - 21:16

Marjolein:

Wens jullie een goede vlucht terug. Eindelijk met zijn vieren een mooie toekomst in. Tot snel. X

• 09 Maart 2018 - 21:17

Marjolein:

• 09 Maart 2018 - 22:34

Linda:

Hahha, papa deed knor, knor! Lieve mensen, Wij wensen jullie een hele goede vlucht terug met zijn viertjes! En tot morgen! Spannend hoor! Daarna kunnen jullie lekker thuis bijkomen van het hele avontuur.

• 09 Maart 2018 - 22:34

Linda:

• 09 Maart 2018 - 23:39

Michelle:

Zo leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien !
    Elke dag kijk ik even of er weer eentje bij staat, zo zijn we er toch een beetje bij !
    Uitgebreid met pa jullie verslagen besproken en gezellig over gekletst

• 09 Maart 2018 - 23:42

Michelle:

Ik wil jullie een hele goeie en veilige terugreis wensen, en verheug me op de rest van jullie verhalen !
    Tot snel ! Liefss xxxx