Reisschema - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

Reisschema

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

15 Februari 2018 | Nederland, Roodeschool

In dit reisverslag wilen we het globale reisschema weergeven.

Op 22 februari om 17.30 uur vliegen we met KL 0897 naar Beijing om daar op 23 februari 09.55 uur lokale tijd tijd te landen.
We worden daar opgewacht door Eric,die ons naar het hotel brengt.
We bliiven maar 1 nacht in het hotel.
24 februari gaan we met de bullettrain naar Changchun, de hoofdstad van de provincie Jilin.
26 februari naar het Registration Office om daar onze zoon te ontmoeten.
Tussen 28 februari en 2 maart gaan we een bezoek aan het tehuis brengen,waar onze zoon 6 jaar gewoond heeft.
3 maart gaan we met de bullettrain weer terug naar Beijing.
Tussen 3 maart en 9 maart blijven we daar,om te wachten op alle documenten.
10 maart om 11.55 uur lokale tijd vliegen we met de KL 0898 terug naar Nederland.We landen om 15.30 uur nederlandse tijd landen we.

Het aftellen is begonnen. nog maar 7 dagen.

• 18 Februari 2018 - 16:48

Michelle :

Lieve schatten,

Ik heb alle verslagen tot nu toe gelezen, en kan niet wachten om jullie mooie, en bijzondere reis te mogen volgen !
    Ik weet hoe ontzettend blij jullie zijn, en hoe jullie hier naar uit kijken !
    Ik gun het jullie daarom zo erg !!
    Nog eventjes geduld en dan zijn jullie compleet, twee prachtige zoonen .
    Prachtig en mooi hoe twan over zijn broertje verteld en hoe begaan hij nu al is.
    Heel veel liefs , ik denk aan jullie !

Ik hou de blogs in de gaten XXXXX

• 22 Februari 2018 - 14:04

Corina:

Vandaag is de reis naar jullie nieuwe zoon en broertje begonnen. Wat zal het weer een spannende reis worden. Wij wensen jullie een voorspoedige reis en hopen dat alles volgens planning loopt.
    Over een paar dagen is Twan eindelijk de grote broer.

• 22 Februari 2018 - 20:22

Saskia :

Nu onderweg in het vliegtuig..
    Spannend

• 23 Februari 2018 - 15:44

Rene En Else:

Om 10 uur bij ons....oke.....Daar gingen we dan om elf uur richting schiphol......3 dikke koffers in onze auto en de rest van de spullen in die van jullie want jullie gingen lang parkeren, en jou lieve broer klara, wilde je niet met alles laten slepen in het busje vanaf de parkeerplaats.

• 23 Februari 2018 - 16:30

Alies:

Lieve Klara,Robert en natuurlijk grote broer Twan
    Eindelijk is het zo ver !!
    Na alle voorbereidingen ( zucht ) en oneindig wachten ,nu op weg om jullie zoon en bovenal broertje op te halen !!
    Hoop dat jullie een goeie reis hebben gehad !
    We gaan alles weer volgen tot het grote moment daar is !
    Lieve groet Alies .