planning van onze reis - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu planning van onze reis - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

planning van onze reis

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

12 Februari 2018 | Nederland, Roodeschool

Wij hebben 29 januari 2018 een gesprek gehad bij Wereldkinderen omtrent de reis naar China.
Deze staat gepland op 22 februari vertrekken van Schiphol en wij komen zaterdag 10 maart weer terug.
Alle documenten voor het aanvragen van een visum voor China zijn weer ingeleverd en niets staat ons groot avontuur meer in de weg.
De visa staan intussen in onze paspoorten, de planning van het ontmoeten van onze zoon staat gepland. dus aftellen tot vertrek.
Ondertussen natuurlijk thuis een verhuizing gehad, de "rommelkamer" moest opgeruimd worden en dat wordt een nieuwe slaapkamer. waar laten we al deze spullen dan weer.
Aan het klussen geweest om alles op tijd af te hebben voor de reis. Ook natuurlijk de leuke dingen doen, nieuw bed en kleren kopen e.d. en natuurlijk de cadeautjes voor onze tweede zoon in huis halen. Dit alles onder supervisie van Twan.
Die iedere morgen tegen ons zegt nog maar ... nachtjes slapen en dan gaan we naar mijn broertje. Hij houdt de aftel kalender goed voor ons bij.
wij gaan dit keer naar het noorden van China, naar de provincie Jilin. daar is het ook in februari nog behoorlijk koud. De temperatuur zakt 's nachts nog tot -18 graden en overdag is het rond de -10 graden. dus voor ons veel warme kleding meenemen. Zijn wij natuurlijk niet gewend met onze milde winters.

• 12 Februari 2018 - 20:23

Gitte Kuiper:

Robert, Klara en Twan,
    Wat ontzettend leuk en fijn voor jullie...spannend ook weer!
    Ik ga het nieuws via deze site zeker weer volgen.
    Veel plezier en succes nog met de voorbereidingen.
    Groetjes, Gitte

• 14 Februari 2018 - 06:06

Fam Larink :

Lieve Robert Klara en Twan, heel veel succes met de laatste voorbereidingen en vooral het aftellen. Zal vast niet meevallen voor Twan;) Wat een avontuur weer voor jullie. We gaan jullie volgen. wij kunnen ook niet wachten om jullie tweede zoon te verwelkomen! Liefs Fam Larink uit Drempt

• 14 Februari 2018 - 17:25

Hennie En Diny Larink:

Robert, Klara en Twan. Een spannend en geweldig avontuur weer. Wij wensen jullie veel plezier en succes met de voorbereiding en de reis. We volgen jullie weer zoals bij de komst van Twan.
    groeten Diny L.