Een zoon uit Yanbian - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu Een zoon uit Yanbian - Reisverslag uit Roodeschool, Nederland van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

Een zoon uit Yanbian

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

11 Februari 2018 | Nederland, Roodeschool

Begin december 2017 kregen we van wereldkinderen een telefoontje,dat ze een voorstel voor ons hadden. En of wij na wilden denken of we een jongetje van 6 jaar in ons gezin wilden opnemen.

Dat wilden wij natuurlijk heel graag en hebben alle informatie die zij aan ons mochten doorgegeven ontvangen en goed doorgelezen. Her en der wat navraag gedaan omtrent deze special need en toen aangegeven dat dit jongetje erg welkom is in ons gezin.
Was toch wel een mooi Sinterklaas cadeau.
Nu nog weer wachten op de officiële toestemming van justitie in Nederland. Dat is in verhouding een korte periode van wachten, maar duurde voor ons gevoel erg lang....

Eindelijk de vrijdag voor kerst hebben we de officiële papieren in huis en mogen wij onze tweede zoon ophalen in China. Hierop hebben wij ook alle informatie die bekend is over onze zoon ontvangen van wereldkinderen.
Zijn naam is Yan, Qiu Peng.
Hij is geboren op 7 september 2011, ook wel 7-9-11.
In de kerstvakantie hebben wij Twan zeer blij kunnen kunnen maken met het mooie nieuws dat hij "grote broer" gaat worden. dit is met gejuich door Twan ontvangen, eindelijk was het antwoord.... Wanneer gaan wij hem zien was de tweede vraag.

We zij alle drie heel erg gelukkig en hopen dat we er snel naar toe kunnen.