Laatste dag met ons drieen - Reisverslag uit Changchun, China van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu Laatste dag met ons drieen - Reisverslag uit Changchun, China van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

Laatste dag met ons drieen

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

25 Februari 2018 | China, Changchun

Vandaag hadden we een afspraak met onze gids,om te bespreken wat we morgen tegen zullen komen.

We zouden haar om 10 uur ontmoeten. Dat hebben we niet gered,we waren pas om 12 uur 's middags wakker.

We hadden daardoor het ontbijt gemist. Dan gaan we straks wel lunchen. Na dat Angela met ons alles besproken had en gezellig bij ons zat hadden we ook al de lunch gemist. Dan maar de roomservice bestellen.

Nadat we gegeten hebben zijn we naar een park in de buurt geweest, daar kon Twan met een fiets over het ijs rijden en met een band van een heuveltje afglijden. Dit vond Twan erg leuk.

'S avonds hebben we in het hotel gegeten. Dit was in buffetvorm waarbij je alles kon krijgen. Dit was heel goed.

Na het eten naar boven gegaan, de slingers en de ballonnen opgehangen voor de grote dag morgen.

Nog een nachtje en dan is het zover. We kunnen niet wachten.

Groetjes uit Chanchun

• 26 Februari 2018 - 08:43

Corina:

Jeetje spannend zeg. Als ik dit schrijf hebben jullie je zoon en broertje waarschijnlijk al. Mooi om te lezen dat Twan zich ook vermaakt.
    Heel veel plezier nog. We hopen dat jullie ook echt genieten.

Groetjes van ons.

• 26 Februari 2018 - 08:58

Linda:

Vandaag is de grote dag! We leven met jullie mee! Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon en broertje. We zijn reuze benieuwd naar hem en zijn naam

• 26 Februari 2018 - 12:25

Mireille:

Lieve Robert,Klara en Twan,
    Wat een spannende dag vandaag voor jullie.
    Geniet ervan
    Liefs uit Arnhem

• 26 Februari 2018 - 19:09

Frank Larink:

Spannend hoor. Het is mooi dat Twan zich ook goed vermaakt. Het is nu nacht bij jullie, dus is er al weer meer gebeurd. Jullie hebben goede begeleiding (gids) en hebben jullie je zoon en broertje al. Wij zijn ook wel benieuwd hoor. Lieve groet Frank en Susan