Een dag met zijn vieren - Reisverslag uit Changchun, China van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu Een dag met zijn vieren - Reisverslag uit Changchun, China van Tygo Qiu Peng Larink - WaarBenJij.nu

Een dag met zijn vieren

Blijf op de hoogte en volg Tygo Qiu Peng

27 Februari 2018 | China, Changchun

Vandaag rustig dagje gehad. We hoorden maandagavond dat wij niet mee hoefden naar het registratiekantoor en de notaris voor een tweede ronde papieren invullen. Hiermee hebben we dus een dagje vrij van officiële verplichtingen. Gelukkig hoefde we niet mee,want Angela is tot "s avonds 7 uur bezig geweest om alles te regelen. Vanmorgen lekker uitgeslapen en met zijn viertjes gaan ontbijten. Tygo keek zijn ogen uit met zoveel eten, hij wilde wel alles opeten. Dat leek ons niet zo goed idee. Na het eten weer naar onze hotelkamer gegaan,waar Tygo alles weer heeft opgeruimd,. Tygo houdt niet van rotzooi. Zal een schok voor hem worden thuis in Roodeschool. Tygo roept continue mama mama en daar heeft Twan het daar best moeilijk mee. Hij werd dan in de middag heel verdrietig en boos en begon met alles te gooien wat hij tegenkwam. De Kleren die Tygo op zijn koffer had liggen gooide Twan ook door de kamer heen en toen was Tygo aan het huilen. Twan had zijn kleren die netjes op de koffer lagen zomaar weggegooid en nu lag alles op de grond. Na een uurtje had Twan zijn hart gelucht en zijn ze samen weer gaan spelen. in de middag hebben we naar het winkelcentrum gelopen en daar een paar inkopen gedaan en weer met de metro terug. 'S avonds hebben we in het hotel gegeten .Tygo vind alles lekker en wat Twan eet wil Tygo ook. Na het eten Tygo in bed gedaan en gewacht tot Angela kwam. zij zou met hem de dag doornemen in het Chinees. Hij vond het geen leuke dag. Zijn broer was stout geweest en vond het niet leuk. Angela zei daarop, je hebt toch een mooie auto gekregen en samen met mama en Twan geknuffeld. Oh ja,dat was ook zo. Nou dan was het toch niet zo erg. Hij wilde wel blijven.

Tygo is gaan slapen en Twan is later bij hem op de kamer in het andere bed in slaap gevallen,want hij wilde samen met Tygo slapen.

Groetjes uit een zonnig Changchun

• 28 Februari 2018 - 08:53

Rene En Else:

Ooh klara heerlijk.....een opruimertje erbij.....kan hij samen helpen opruimen....Wie weet krijg je nog eens een opgeruimd huis....

Het is mekaar aftasten.....Twan krijgt het straks wel door dat mama en papa liefde hebben voor 2 mooie lieve jongetjes.....dat moet even wennen. Is ook niet niks....ineens iemand erbij ineens niet meer de enige.....maar ineens grote broer.....wat ook niet makkelijk is.....komt wel goed.

Mekaar leren kennen, zien wat de ander doet, samen kijken en aftasten....komt goed lieve Twan....komt goed lieve Tygo.....komt goed papa en mama.....

Ben zo benieuwd naar de beide jongens....Hoe ze samen zijn en samen doen........och mis ze nu al.....jaja en dat van tante Else......kom maar gauw weer thuis.....

• 28 Februari 2018 - 23:25

Corina:

Hallo allemaal. Wat gezellig met z'n viertjes. Twan moet nog wel wennen dat hij jullie niet alleen voor zichzelf heeft. Maar dat komt vast goed. Het klinkt alsof Tygo het ook naar zijn zin heeft. En gelukkig is het een makkelijke eter zo te lezen. Klinkt goed.

Nog heel veel plezier en weer zien jullie snel. Groetjes van ons allemaal. Corina

• 01 Maart 2018 - 00:36

Alies:

Hallo allemaal
    Het valt verdorie toch ook niet mee dat er ineens iemand is die ook steeds aandacht vraagt van je moeder ?!
    Fijn dat jullie een dagje zonder allerlei plichtplegingen hadden ,even tijd voor elkaar !
    Fijn dat Tygo zo'n lekkere eter is .
    Wat trouwens een prachtige kaart ter ere van de komst van Tygo in jullie gezin ,echt heel erg mooi !!
    Groetjes en tot een volgende x